WinStore

מדיניות החזרות winstore

ניתן להחזיר את המוצר שרכשתם - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן,
לפי המאוחר מבינהם; וזאת בתנאי שלא נעשה שימוש מכל סוג שהוא במוצר, המוצר יוחזר באריזתו המקורית ולא חלה הרעה מוחשית במוצר ו/או אריזתו.
להחזרות יש להודיע לנו בוואצאפ או הודעה רגילה לטלפון מספר- 050-5152888 או בדואר אלקטרוני לכתובת: winstore@win-israel.co.il

במידה ואינכם מרוצה ממוצר ומעוניינים להחזירו לפני תום 14 יום מיום קבלתו -תחויבו בדמי משלוח עבור ההחזר בסך 31 שקלים. 
במידה וההחזרה תבוצע באופן עצמאי או שליחה בדואר- לא תחויבו בסכום נוסף- אך יש להודיע על כך מראש.

זכור: חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאית ווין מגוון מנצח בע"מ לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.

*במקרה של ביטול הזמנה שלמה בזמן שהמשלוח כבר סופק-  רק לאחר שהמשלוח יחזור אלינו-תזוכו במחיר המלא פחות 60 ש"ח (עלות משלוח הלוך -חזור).

במידה והשליחה נעשית דרך הדואר יש לכתוב על גבי החבילה – לכבוד: ווין מגוון מנצח בע”מ, רחוב גרניט 157 איזור התעשייה הר טוב ב' בית שמש.
במידה וההחזרה נעשית באופן עצמאי יש להגיע למשרדינו –רחוב גרניט 157 אזור התעשייה הר טוב ב' בית שמש.

שימו לב- יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא נמצא באריזתו המקורית – שלא נפתחה.
ברגע שהחבילה תגיע אלינו חזרה יבוצע ההחזר בהתאם לבקשתך ועדכון יישלח בדואר האלקטרוני או בהודעה לנייד.
בכל החזרת מוצר יש לוודא כי החבילה ארוזה באופן שלא יפגע בפריט עד הגעתו אלינו. יש לארוז את המוצר בהתאם, כל מוצר שיגיע פגום לא יקבל זיכוי.
הבהרות:
לא יינתן זיכוי על מוצר שנפגם לאחר שימוש לא סביר במוצר.
לא יינתן זיכוי על שבר במכוניות שלט.
לא יינתן זיכוי על מתנפחים לאחר מגע במים- יש לבדוק את המוצר מיד בניפוח הראשון לפני הכנסה למים.
לא יינתן זיכוי על עציצים בטענה שהם לא אמיתיים- אנחנו לא מוכרים עציצים חיים- הכל דקורטיבי.
ניתן להודיע על מוצר שהגיע פגום עד 3 ימים מיום קבלתו- לא יינתן זיכוי על מוצרים פגומים לאחר מכן- לכן יש לוודא שהמוצרים תקינים בזמן קבלת החבילה.

כל מקרה מיוחד\ יוצא דופן אנו מבטיחים לטפל בצורה הטובה ביותר על שני הצדדים.
x

#{title}

#{text}

#{price}